خانه » Uncategorized » خطاب به دوستان مسلمانى كه اعتراض كردند

خطاب به دوستان مسلمانى كه اعتراض كردند

13265952_1161992803832557_4691809268813493286_n

برخى از دوستان معتقد مذهبى ام از من گله مند شدند و اعتراض كردند كه چرا مطالبم عليه اسلام است ؟. چون قبلا هم تعدادى ديگر از دوستانم پرسيده بودند و حتى برخى هم فحاشى كردند پاسخم را اينجا عموم مى نويسم. دوستان عزيزم؛ من با هيچ دين و مذهب و مرام و مسكلى مشكلى ندارم. تا زمانى كه قوانين ان دين و مسلك به قوانين اجتماح و جامعه تبديل نشوند! من با هيچ دينى مشكلى ندارم تا زمانى كه در چهار چوب اعتقادات شخصى افراد باشد. اما زمانى كه دين از چهار چوب خصوصى بيرون رود و به درون قوانين جامعه نفوذ كند و براى من و جامعه تصميم بگيرد من عليه ان خواهم بود. قوانين جامعه نبايد بر أساس قوانين دين باشند بلكه بايد بر أساس قوانين اجتماعى انسان امروز كه همه را بدون در نظر گرفتن جنسيت مذهب و مليت نگاه مى كند. من با دينى مشكل دارم كه بخواهد با أصول و فروغ دين اش قوانين اجتماع مرا تعين كند! من با دينى مشكل دارم كه طبق قوانين اش من رابه عنوان نصف مرد ارزش گذارى مى كند دينى كه من را به عنوان زن از هيچ حق برابرى با مرد حمايت نمى كند. من با دينى مشكل دارم كه در همه ى ابعادش تبعيض وحشتناكى نسبت به. زنان با مرد دارد. دينى كه با قوانين مجازات١٤٠٠ پيش با انسان امروز رفتار مى كند مشكل دارم. من با اسلام سياسى مشكل دارم. به اميد روزى كه همه براى جامعه اى انسانى بدون نام دين و مذهب تلاش كنيم. زنده باد صلح و دوستى.

Sawan Bawan

پاسخی بگذارید

