خانه » Uncategorized » حاجی تازی پرست

حاجی تازی پرست

554905_448261928589434_40561426_n

حاجی تازی پرست

حاجی از دست من شاکیه
حاجی گیج شده، دنبال بازیه

حاجی دشمن من، دین توست
با حرفات نکن مردمو سست

حاجی اسلامو من از تو شناختم
۳۴ سال تمام با دروغات ساختم

حاجی نگی عقلمو کامل باختم
نه خره! تازه تو و دینتو شناختم

حاجی مردم باور دارن به خوب و بد
حاجی تویی که با الله و کتابت میکنی داد و ستد

حاجی خدای ما مثل الله تو نه پولیه نه زوریه
حاجی دین یعنی آزادی، نه اسلام تو که موجب نابودیه

حاجی تو دین ما ناموس و خاک و هم وطن
ولی دین تو انسانیت پشم، تا حسابها پر شه، خارج از وطن

حاجی اعتقادات ما دفتر و دستک نداره
فقط عقل توشه، خرافات اصلا جا نداره

حاجی رفراندوم بزار به امید آری
میبینی خودتو دینتو میبندن به گاری

حاجی دین تو، توش خوب خیلی بده
سید و امام و مشتی لقباییه که با دین تو اومده

حاجی الله تو خیلی شره
هرجا که تو با دینت میری، حقیقت باید در ره

حاجی فقر و فحشارو نگاه کن
تو رو به الله ت ایرانو رها کن

حاجی به لطفت شدیم جنگ زده
از روزی که اومدی، هر کون نشسته ای به ایران چنگ زده

تو که چشماتو بستی
تو که شمشیر به قتل من بستی

اگه شیخ نیستی فکر کن
روزی صدبار این شعر رو ذکر کن

دشمن ما خدا نیست
هیچ قلبی از اعتقاد جدا نیست

دشمن ما الله و قرآن وشیخه
زندگی زیباست، خودتو نفروش حیفه

دنیارو کردن جهنم به امید بهشت
اگه راسته چرا به آزادی میگن زرشک

حاجی از اومدنت همه پیشرفت کردیم
به کرم الله، همه رو بیرحم کردین

حاجی همه ی پول هامون میره تو شکم غزه و اسد
حاجی بیخیال، الله تو فقط فقر و نکبتش واسه ی انسانهاست این وسط

حاجی حوری همیشه باکره و بهشت مال تو
ما ایران بهشتمونه، دست بکش از مال مفت

حاجی باید بری، اما و اگر نداره
چون دست خمینی و نسلتون رو شده، دیگه راه نداره

حاجی به شرفت، من خواننده نیستم
من ایرانیم، وظیفمه تا جون دارم جلوت وامیستم

پاسخی بگذارید

